Trainingen

Een echte competitiespeler wil natuurlijk niets liever dan zichzelf voortdurend verbeteren. Daarom is er elke maandagavond training voor de competitiespelers, gegeven door niemand minder dan A-trainer Kristof Devriendt. Deze training gaat door van 20u tot 21u30 in zaal De Mast en is vrij toegankelijk voor alle competitiespelers van onze club.

Shuttles

Op training en interclub worden er shuttles voorzien door de club, maar voor de speelavonden en tornooien heb je wel je eigen veren shuttles nodig. Standaard gebruiken wij het merk Victor Queen, deze zijn aan een voordelig tarief te verkrijgen bij onze bestuursleden.

Locatie

Onze thuishaven is sporthal Benny Vansteelant. De trainingen op maandagavond vinden plaats in zaal De Mast, terwijl de interclubontmoetingen op vrijdagavond in de B-zaal worden gespeeld.

Interclub

De hoofdbezigheid van onze competitiespelers is het spelen van interclub. Tijdens het seizoen, dat duurt van september tot en met april, nemen onze ploegen het op tegen ploegen van andere clubs in verschillende ontmoetingen. Tijdens zo’n ontmoeting worden acht wedstrijden gespeeld: 4 dubbels of 2 dubbels en 2 gemengd dubbels, afhankelijk van het format, gecombineerd met 4 enkels. De thuisontmoetingen vinden plaats op vrijdagavond, de volledige competitiekalender vind je hier. Speel je zelf geen competitie, maar ben je wel benieuwd hoe competitief badminton eruit ziet? Kom dan gerust eens supporteren!

Kersttornooi

Het summum van elk competiejaar is uiteraard ons hoogsteigen kersttornooi. Hier zijn jaar na jaar spelers van over heel België van alle klassementen op de afspraak. Het tornooi vindt ieder jaar plaats in het weekend voor kerstmis en zorgt er op die manier voor dat iedereen met een gerust hart aan het kerstdiner kan beginnen😉.

Ploegen

Torhout 1G